0:29

Mitsubishicaught a Coltwith us.

Voor het 3e jaar op rij stapten de heren van MadAvenue bij US in voor een Europese campagne voor Mitsubishi. Dit keer om de introductie te vieren van de geheel nieuwe COLT. Nog voordat de motor warmgedraaid werd ons enthousiasme bevestigd; met MadAvenue op de driver’s seat ben je verzekerd van een enerverende trip.

Gedreven door ambitie werden de melodieuze tonen van “Gold” van Spandau Ballet luidkeels verbasterd naar ‘YOU ARE COLT’. Een opzwepend idee dat – als je het US vraagt – op ingenieuze wijze de ideale merksynergie blootlegt, terwijl de naam COLT op speelse wijze wordt benadrukt.

Aan US de opdracht om op productie het gaspedaal flink in te trappen. Binnen enkele weken werd de volledige productie opgetuigd, met Robin Zom op regie en Gijs Spierings voor fotografie. Geen stemband werd gespaard om een blijvende indruk achter te laten en de COLT stevig te laten resoneren in de hoofden van het publiek.

Mistubushi fotografie - Case image 1 koloms - liggend

Mistubushi fotografie 2 - Case image 1 koloms - liggend

GET BEHIND THE SCENES WITH US. GET BEHIND THE SCENES WITH US. GET BEHIND THE SCENES WITH US.
GET BEHIND THE SCENES WITH US. GET BEHIND THE SCENES WITH US. GET BEHIND THE SCENES WITH US.