0:29

Hans Anders creates a statementwith us.

Challenge

Hans Anders wordt niet door iedereen gezien als de meest trendy opticien. Aan US de uitdaging om te verrassen met het feit dat Hans Anders de meest modieuze brillen verkoopt voor de beste prijs. 

Idea

Samen met US maakte Hans Anders een Stevige Statements collectie, waarmee het laat zien dat ze er niet alleen voor Hans is, maar ook voor iedereen die Anders is. We deden een stapje opzij van de standaard beeldtaal en creëerden samen met modellen van The Fashion Composers een campagne die op geheel eigen wijze een eigentijds statement vormt. 

Impact

Letterlijk en figuurlijk lieten we de doelgroep door een andere bril naar Hans Anders kijken. Nog voordat alle online assets waren uitgeleverd was de Stevige Statements collectie uitverkocht. Als je het US vraagt, de ultieme beloning voor iedereen die zijn nek boven het maaiveld uit durfde te steken om samen met US een stevig statement te vormen. 

1 koloms staand 01

1 koloms staand 02

2 koloms links 01

2 koloms rechts 01

2 koloms links 02

2 koloms rechts 02

GET BEHIND THE SCENES WITH US. GET BEHIND THE SCENES WITH US. GET BEHIND THE SCENES WITH US.
GET BEHIND THE SCENES WITH US. GET BEHIND THE SCENES WITH US. GET BEHIND THE SCENES WITH US.

Credits

  • AgencyThis is US
  • Creative DirectorRoy Schellekens
  • Production AgencyThis is US
  • DirectorRobin Zom
  • Producer Deveril Abels
  • DoPBob Alkemade
  • ACCasper Fraij
  • Photographer Jolijn Snijders
  • Photographer assistent Radboud de Bruin
  • Producer assistentGinger van Berge Henegouwen